Odebrane połączenia
Dzięki naszej nowej funkcjonalności możesz śledzić liczbę przekierowanych do Twojej placówki połączeń, procentowy rozkład odebranych i nieodebranych telefonów oraz obserwować jak wyglądało to w poprzednich miesiącach. W tym elemencie możesz także sprawdzić jak Twoje statystyki wypadają na tle innych współpracujących z nami placówek.
Statystyki obsłużonych i utraconych połaczeń
Możesz dowiedzieć się ile potencjalnych pacjentów dodzwoniło się do Ciebie w ciągu ostatnich 30 dni, a także przy której próbie kontaktu im się to udało. Przygotowaliśmy też dla Ciebie podsumowanie tych danych, abyś mógł analizować pracę rejestracji na przestrzeni ostatnich miesięcy.
Natężenie nieodebranych połaczeń
Mapa cieplna przekierowanych przez nas połączeń do Twojej placówki wskazuje w których dniach i godzinach procent nieodebranych połączeń jest najwyższy. Dzięki naszej analizie możesz wprowadzić zmiany w zarządzaniu pracą rejestracji, by sukcesywnie poprawiać odbieralność.
Umówione wizyty
W tym elemencie możesz śledzić konwersję połączeń na umówione wizyty i jej zmiany w kolejnych miesiącach. Sprawdzisz też, jaki jest średni współczynnik umawialności w placówkach w naszym serwisie i jak Twój wynik plasuje się na tle konkurencji.
Czas obsługi połączenia
Analizujemy także średni czas połączenia - zarówno zakończonego umówieniem wizyty, jak i jej brakiem. Liczymy tą średnią na podstawie ostatnich 30 dni. Dodatkowo, zobaczysz również jak ten czas wygląda w innych placówkach.
Powody nieumówienia wizyt
Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji jesteśmy w stanie podać powody nie umówionych wizyt w Twojej placówce. Korzystanie z AI jest o tyle istotnie, ze dzięki niemu nie polegamy na deklaratywności pracowników. Rozmowy są automatycznie oznaczane, co pozwala filtrować je po konkretnych powodach. To z kolei umożliwi ograniczenie liczby odsłuchiwanych połączeń potrzebnych do wychwycenia najczęstszych błędów konkretnych osób z rejestracji.
Skuteczność realizacji wizyt
Dane o zrealizowanych wizytach pozwolą na optymalizację narzędzi potwierdzania, odwoływania czy przekładania wizyt. Otrzymujesz także statystyki, które pozwolą ocenić, jak prezentujesz się wśród innych placówek medycznych.
Jak możesz optymalizować pracę swojej rejestracji dzięki naszemu narzędziu?
A gdyby do tego realizacja wizyt zwiększyła się o 15%?
Jednak pamiętaj!
Wykorzystując nasz analizator możesz w łatwy sposób optymalizować jakość obsługi wszystkich pacjentów pozyskiwanych z każdego źródła.
Pobierz nasz poradnik, w którym opowiadamy dlaczego to takie istotnie i jak wykorzystać nasze narzędzie w optymalizacji lejka sprzedażowego.
Porozmawiajmy o współpracy
Toba w ciągu 48 godzin i odpowie na wszystkie Twoje pytania.