Moduł oddzwanianie

Obecnie, kiedy łatwość szybkiego kontaktu z placówką medyczną jest kluczowym elementem przy jej wyborze i fundamentem współpracy z NFZ, warto zapewnić swoim pacjentom najlepszą możliwą obsługę.

Jednym z narzędzi, które może pomóc w osiągnięciu tego celu, jest system oddzwaniania na numery pacjentów, którym nie udało się dodzwonić do placówki.Dzięki stworzonemu przez nas modułowi, personel medyczny może w łatwy i szybki sposób zidentyfikować połączenia, które zostały nieodebrane i oddzwonić do tych pacjentów w najkrótszym możliwym czasie.
Poznaj nasze pakiety

Czy wiesz, że...

Według naszych statystyk placówki medycznie średnio nie odbierają aż 40% połączeń od Pacjentów.

Case Study

Placówka miała 78 896 wyświetleń profilu i 13 789 wejść na profil.
Stopień konwersji - 17%

Placówka dostała 546 połączeń od Pacjentów.
Stopień konwersji - 4%

Liczba odebranych połączeń to 324.
Stopień konwersji - 59%

Umówiona z nich 72 wizyty.
Stopień konwersji - 22,2%

Średnia wartość wizyty w tej placówce to 860 zł.

A co by się stało, gdyby placówka oddzwoniła na wszystkie nieodebrane połączenia?

Wówczas udałoby się jej umówić aż 121 wizyt.

Dzięki temu, że placówka oddzwoni do wszystkich Pacjentów, przy zachowaniu tego samego stopnia konwersji, umówi o 49 wizyt więcej i zarobi na tym dodatkowe 42 140 zł.

A to wszystko tylko i wyłącznie dzięki oddzwonienie na nieodebrane połączenia.

Wyobraź sobie, co mogłaby się stać, gdyby poprawić każdy ze stopni konwersji o 5%...? Jak wówczas poprawiłyby się statystyki Twojej placówki...?
Pobierz nasz poradnik, w którym opowiadamy dlaczego to takie istotnie i jak wykorzystać nasze narzędzia w optymalizacji lejka sprzedażowego.


Pobieram poradnik

Czym wyróżnia się nasze rozwiązanie?

Personalizacja przekazów
nasz moduł wskazuje kontekst, w jakim dzwoni pacjent, dzięki czemu rejestracja może przygotować się do rozmowy z wyprzedzeniem i odpowiedzieć na wszystkie pytania związane z preferencjami pacjenta .
Nagrywanie rozmów
narzędzie pozwala na odsłuchanie nagranych rozmów z pacjentami oraz filtrowanie ich na podstawie efektów rozmowy, dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji.
Zgodność z RODO
cały proces oddzwaniania jest zgodny z RODO, co zapewnia bezpieczeństwo i ochronę danych zarówno w przypadku pacjentów, jak i samych placówek medycznych.
Monitorowanie skuteczności
dajemy możliwość monitorowania skuteczności oddzwaniania, mierzenia średniego czasu potrzebnego na oddzwonienie pacjenta oraz porównania skuteczności Twojej placówki z konkurencją.
Powiadomienia
nasz moduł samodzielnie powiadamia o konieczności oddzwonienia pacjenta. Do wyboru mamy kilka możliwości, m.in. poprzez SMS i maila, a także dzięki wyświetleniu dynamicznej karty przeglądarki, która informuje o nowych połączeniach do oddzwonienia.
Jeden panel, wiele możliwości
moduł oddzwaniania dostępny jest w naszym Panelu Kliniki.pl - miejscu, gdzie placówki medyczne, które z nami współpracują, mają wgląd do wszystkich funkcjonalności - analizy pracy rejestracji medycznej, rozliczeń, faktur, opinii i wielu innych.

Podobają Ci się możliwości naszego narzędzia?

Chcesz wprowadzić je w swojej placówce?
Nasz Dział Handlowy czeka na Twój kontakt i chętnie przedstawi Ci możliwości,
jakie daje dostęp do naszych funkcjonalności.
Napisz do nas

Grupowanie połaczeń i ich kontekst zabiegowy

Dzięki modułowi oddzwanianie możesz na bieżąco kontrolować kontakty, które do Ciebie przekierowujemy. Informacje o każdym nieodebranym połączeniu znajdziesz w panelu klienta, możemy przesłać je również SMSem i mailem. Jeśli pacjent dzwonił więcej niż jeden raz, wszystkie próby będą zebrane w jednej sekcji, by usprawnić proces oddzwaniania.

Jako jedyni pokazujemy także kontekst połączenia, aby przygotować się do kontaktu z pacjentem i ułatwić umówienie wizyty.

Bezpieczeństwo procesu oddzwaniania

Nasz dział R&D przygotował autorski, intuicyjny i oczywiście zgodny z RODO system oddzwaniania na nieodebrane połączenia. O bezpieczeństwie tej usługi świadczy możliwość wykonywania połączeń wyłącznie z zautoryzowanych wcześniej numerów i po podaniu indywidualnie nadawanego, każdemu numerowi pacjenta osobno, kodu PIN.

Jak powiadomimy Cię o nieodebranym połączeniu?

SMSem
W Panelu Klienta
Rekomendujemy korzystanie z tej opcji, ponieważ w Panelu znajdziecie Państwo także informacje o kontekście połączenia od Pacjenta.
E-mailem

Jak to działa?

Nieodebrane połączenie znajdziesz na liście połączeń, status:
Do oddzwonienia
Aby oddzwonić do klienta, zadzwoń
na nr 22 417 40 44
Wpisz tonowo właściwy PIN połączenia, który znajdziesz na liście połączeń
Jeśli numer, z którego dzwonisz jest zautoryzowany, nastąpi proces łączenia z klientem
Pierwszy krótki sygnał dźwiękowy oznacza, że klient odebrał połączenie
Następnie usłyszysz komunikat, że klient jest już na linii i odsłuchuje komunikat RODO
Drugi krótki sygnał dźwiękowy oznacza, że klient jest na linii i można się z nim przywitać
Połączenie, które zostało poprawnie oddzwonione uzyskuje status:
Oddzwonione

Twoje połączenia (nie tylko z Klinik.pl) w naszym narzędziu?

Już wkrótce będziesz mógł przepuścić cały swój ruch telefoniczny przez panel Kliniki.pl i mieć analitykę opartą o sztuczną inteligencję (AI) dla wszystkich połączeń, jakie dostaje Twoja rejestracja medyczna.

Porozmawiajmy o współpracy

Wypełnij formularz, a nasz doradca klienta skontaktuje się
z Tobą w ciągu 48 godzin i odpowie na wszystkie Twoje pytania.
Kontakt
Poznaj pakiety